• head_banner_01

[prudutti di sta settimana] [prudutti di sta settimana] Rota industriale europea di 100 mm cù anima in AL cù rota in PU cù frenu tutale

aa5a3d0da939a6d8e4956010f8d0cde

Stu pruduttu hè adupratu in rote PU cù un'anima in aluminiu. Rote cù rote in poliuretanu nantu à un cerchione in aluminiu, e rote sò fatte di un cumpostu di polimeru di poliuretanu, chì hè un elastomeru trà plastica è gomma. U centru hè dotatu di un'anima in aluminiu, a so prestazione cumpleta eccellente è unica ùn hè micca pusseduta da a plastica è a gomma ordinarie. E rote sò lubrificate internamente cù grassu à base di litiu per usu generale, chì hà una bona resistenza à l'acqua, stabilità meccanica, resistenza à a corrosione è stabilità à l'ossidazione. Hè adattatu per a lubrificazione di cuscinetti volventi, cuscinetti scorrevoli è altre parti di attritu di varie apparecchiature meccaniche à una temperatura di travagliu di -20 ~ 120 ℃.

A rota di gomma cù core d'aluminiu hà una alta capacità portante, resistenza à l'usura, resistenza à l'impattu, resistenza à a corrosione chimica è resistenza à u calore, è hè largamente aduprata in l'industria. Inoltre, u stratu esternu di a rota hè avvoltu in gomma, chì hà un bon effettu di riduzione di u rumore. Ci sò parechje piccule sfere d'acciaio intornu à u centru di l'asse in u cuscinettu à doppia sfera, dunque l'attritu hè chjucu è ùn ci hè micca perdite d'oliu.

À propositu di u frenu:

Dopu una longa selezzione è sperimentazione da i nostri ingegneri, avemu finalmente sceltu u discu di l'ingranaggio di frenu chì usemu avà. Stu discu di l'ingranaggio rende u frenu di e nostre rote più stabile, cunveniente è sicuru.

À propositu di u cuscinettu:

U cuscinettu di stu pruduttu hè un cuscinettu à doppia sfera, u cuscinettu à doppia sfera hà un cuscinettu di carica più forte. A capacità di carica di stu pruduttu pò ghjunghje à 150 kg. L'offset di l'asse hè di 38 mm, ùn pò micca solu guarantisce a capacità di carica, ma ancu esse ligeru, menu sforzu è rotazione fluida quandu l'usemu.


Data di publicazione: 10 di maghju 2023